2651403340

Πολιτική επιστροφής χρημάτων και προϊόντων

Επιστροφή προϊόντων:

Τα προϊόντα που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα συνοδεύονταν από τα νομίμως εκδοθέντα παραστατικά (τιμολόγιο πώλησης – δελτίο αποστολής ή απόδειξη λιανικής πώλησης). Για να επιστρέψετε, με οποιονδήποτε τρόπο, προϊόντα που αγοράσατε από το geyseiskaiaromata.gr, θα πρέπει υποχρεωτικά να έχετε στην κατοχή σας το σχετικό παραστατικό αγοράς ώστε να το επιδείξετε ή να το αποστείλετε αναλόγως του τρόπου επιστροφής που θα επιλέξετε. Τα προϊόντα επιστρέφονται στη συσκευασία τους, η οποία θα πρέπει να είναι άθικτη και στην κατάσταση που σας παραδόθηκε και να συνοδεύεται από όλα τα παρελκόμενα όπως οδηγίες χρήσης, εξαρτήματα, σακουλάκια, φελιζόλ κλπ. Η επιστροφή γίνεται αποκλειστικά με αποστολή ή με παράδοση από εσάς των προϊόντων στην έδρα της Εταιρείας μας.

 

Διακρίσεις ανάλογα με τον λόγο της επιστροφής:

1) Για ελαττωματικά προϊόντα ο πελάτης οφείλει να ενημερώσει την Εταιρία μας εντός 48 ωρών, από την παραλαβή, μέσω της ειδικής φόρμας στην ιστοσελίδα του ηλεκτρονικού μας καταστήματος ή με e-mail στο  info@geyseiskaiaromata.gr, αναφέροντας το ελάττωμα. Στη συνέχεια θα λάβει στο e-mail του έναν κωδικό RMA και κατόπιν μπορεί να επιστρέψει το προϊόν. Στην συνεχεία γίνεται αντικατάσταση του προϊόντος αφού ελεγχθεί και διαπιστωθεί ότι το ελάττωμα δεν οφείλεται σε υπαιτιότητα του πελάτη.

Για επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων μετά την πάροδο 14 ημερών ισχύει η εργοστασιακή εγγύηση και η εταιρία θα κρίνει αν το προϊόν δέχεται επισκευή η αντικατάσταση. Το κόστος αποστολής από την έδρα του πελάτη προς την εταιρεία επιβαρύνει τον πελάτη ενώ η αποστολή του νέου ή επισκευασμένου προϊόντος επιβαρύνει την Εταιρεία.